Miembros de CIG-Servizos y personal despedido se encierran en el CHUAC de A Coruña

Miembros de CIG-Servizos y personal despedido se encierran en el CHUAC de A Coruña CIG

Salud

Miembros de CIG-Servizos y personal despedido se encierran en el CHUAC de A Coruña

El sindicato argumenta que no es la primera vez que la empresa Lacera comete incumplimientos laborales y que fueron frecuentes cuando se encargaron del servicio de limpieza en el hospital de A Coruña

12 abril, 2023 16:30

ACTUALIZACIÓN: La huelga del personal de limpieza del Abente y Lago de A Coruña se suspende temporalmente

Representantes da CIG-Servizos y personal de limpieza del Abente y Lago se han encerrado este miércoles, 12 de abril, en las oficinas de Recursos Económicos en el complejo hospitalario en A Coruña para reclamar a la dirección del área sanitaria que intervenga en el conflicto generado por la empresa adjudicataria, Lacera, tras tomar la decisión de no subrogar a cinco trabajadores que formaban parte del servicio y tenían derecho a ser incorporados en la nueva contrata.

El objetivo de esta medida, según el sindicato. es forzar una reunión con el director de Recursos Económicos y llegar a un compromiso que acerque una solución definitiva a este conflicto. Según la CIG-Servizos "a solución pasa por obrigar a Lacera a cumprir co recollido nos pregos de condicións e no convenio colectivo de aplicación, readmitindo de inmediato ao persoal despedido".

"As traballadoras e os traballadores da limpeza iniciaron no día de onte unha folga indefinida para demandar a reincorporación das compañeiras e compañeiros despedidos, denunciar a sobrecarga de traballo que teñen que realizar polos recortes no cadro de persoal e a falta de cobertura das ausencias, así como que a empresa nin sequera facilita o material necesario e está desaparecida dende que entrou no servizo o 1 de febreiro", han denunciado.

Como ejemplo del deterioro del servicio, el secretario comarcal de CIG-Servizos, Roberto Pérez, ha apuntado que "en moitas quendas nin sequera se poden cumprir os servizos mínimos decretados polo Sergas, xa que establecen máis persoal do que hai habitualmente dispoñíbel". Además, desde la CIG exponen que "malia os despedimentos e os problemas no funcionamento do servizo de limpeza do Abente y Lago xa foron postos en coñecemento do Sergas, este bota balóns fóra e di que non detecta ningunha irregularidade e non asume a súa responsabilidade, como titular do contrato, de obrigar a empresa a cumprir cos pregos e a normativa laboral vixente", exponen.

Asimismo, el sindicato ha recordado que no es la primera vez que Lacera accede a un contrato del Sergas en el área sanitaria de A Coruña "e que os incumprimentos laborais xa foran frecuentes cando esta empresa se encargou do servizo de limpeza no Hospital da Coruña". Basándose en este historial, Pérez reclama a la dirección que actúe de inmediato para que se reincorpore en su puesto al personal no subrogado, se garantice el respeto a los derechos del personal y un servicio de calidad porque "un hospital sen limpeza adecuada non funciona".