Ofrecido por:
El BNG de Vigo acusa al gobierno local de impulsar un "pelotazo urbanístico" en Cabo Estai
Xabier Pérez Igrexas asegura que se ha cambiado la calificación del terreno para "favorecer os intereses particulares dunha coñecida familia" por encima de la "protección dun espazo natural e paisaxístico de grande relevancia e interese público"
11 diciembre, 2023 18:23El Bloque Nacionalista Galego de Vigo ha acusado al gobierno local que dirige Abel Caballero de promover un "pelotazo urbanístico" con la urbanización "pola porta de atrás" de chalés en la costa de Cabo Estai. Así, los nacionalistas aseguran que se cambió la calificación de las parcelas en el documento de aprobación provisional del PXOM para permitirlo y a pesar de la paralización de las licencias por "ilegais" el pasado abril.
Xabier Pérez Igrexas considera la recalificación -que implica el paso de Suelo Rústico de Protección de Espacios Naturales y de Costas en el documento de aprobación provisional a Suelo Urbano Consolidado en la aprobación provisional, permitiendo la edificación de viviendas de dos alturas- de "aberrante e ilegal".
El voceiro del BNG lamenta que "estamos diante dunha actuación de claro urbanismo á carta, que neste caso podemos dicir urbanismo con nomes e apelidos, para favorecer os intereses particulares dunha coñecida familia por riba da protección dun espazo natural e paisaxístico de grande relevancia e do
interese público". Del mismo modo, Pérez Igrexas acusa a la edil de Urbanismo, María José Caride, de haberse negado a informar públicamente de los cambios que iban a ser introducidos y censura una obra en la que, según insiste, "permitiuse construír un vial ilegal con licenzas que nunca se deberon ter emitido, tal e como ditaminou nun informe demoledor a Secretaría Xeral do Concello".
Con respecto a lo anterior, por su parte, el Gobierno municipal remitió el pasado junio un informe de la Xunta de Galicia para fundamentar "a legalidade" de las obras del vial y las modificaciones establecidas durante la ejecución de la obra, prevista para habilitar un nuevo acceso al mar.
Por último, Igrexas critica al Gobierno municipal por dificultar "o labor de fiscalización e revisión" del Plan Xeral por parte de las fuerzas políticas de la oposición, pues, en este momento, "aínda non teñen acceso completo ás 4.502 alegacións veciñais formuladas unha semana despois de que se entregase o expediente para a aprobación provisional".