El equipo de Axa Arqueoloxía acaba de iniciar una nueva campaña de excavación en el castro del Campo Sarridal de Cedeira (A Coruña), esta vez financiada por la Dirección Xeral de Patrimonio.
De nuevo, las tareas se van a compaginar con la divulgación a través de la organización de tres visitas guiadas convocadas para los jueves 23 e 30 de mayo y para el 6 de junio, siempre a las 12:00 horas y sin necesidad de inscripción previa.
Tal como explicó Emilio Ramil, director de los trabajos, el año pasado participaron de estas visitas vecinos de Cedeira, de otros municipios de la comarca y estudiantes de centros educativos. Para este año también se están organizando recorridos para grupos escolares.
En esta ocasión los trabajos se centran en una superficie de "preto de 50 metros cadrados ao norte do monumento con forno do castro, unha estrutura de gran valor na que se atopou a pedra formosa máis antigüa de Galicia", explican desde el Concello.
Las investigaciones hasta el momento revelaron que este enclave "estivo habitado desde a Idade de Ferro, no século IV a.C. ata o IV ou V d.C., polo que abrangue a cultura castrexa, a romana e tamén a etapa da entrada dos visigodos".
Ramil explicó que la excavación permitirá "coñecer novos restos nunha zona na que cabe supoñer que poidan estar algunhas dependencias auxiliares da forxa que está próxima". Esta campaña se va a prolongar hasta principios de junio.