Apoyo masivo al padre que pide la custodia de sus hijas en Arzúa (A Coruña)
Casi 100 personas de la Asociación Galega de Pais e Nais Separados se concentraron esta mañana ante los juzgados de la villa
11 julio, 2022 16:47Carlos Varela lleva desde el 15 de junio protestando en frente del juzgado de Arzúa por la custodia de sus hijas mellizas de diez años. Esta mañana, cerca de 100 personas han acompañado a este padre, y han recogido 1.381 firmas de apoyo.
La Asociación Galega de Pais e Nais Separados se concentró este lunes frente al juzgado de Arzúa para apoyar a Varela en su reivindicación así como reclamar más medios que permitan acelerar los procesos judiciales en este tipo de casos. "Eu comprendo que isto na época dos nosos pais onde había un divorcio de cada mil non se contemplase, pero ca cantidade de familias que pasan por isto hoxe en día, tería que axilizarse un pouco todo", señaló Varela, que también es vicepresidente de la asociación.
Por su parte este padre señaló que tan solo busca que se cumpla la sentencia que resuelve la custodia compartida y que sus hijas puedan volver a visitarlo. "A sentencia é de decembro do 2021, e a nai non o cumpría porque dicía que o tiña recurrido, en vista a iso o xulgado volveu a resolver para que pudiera ver ás nenas polo menos unhas horas despois do cole, pero agora ao rematar as clases é imposible. É uha situación inentendible".
Varela asegura sentirse arropado tanto por su familia como por la asociación, que le ha ayudado sobre todo con la recogida de firmas. En total, este padre consiguió reunir un total de 1.381, así como 40 ruegos. Lo siguiente ahora es entregarlas al juzgado a través del abogado y esperar que motive una ejecución de sentencia.
Si nada de eso funciona, Varela asegura que ha interpuesto un recurso ante la Audiencia Provincial de A Coruña, pero que tampoco es un tema que le resulte fácil. "Entre que se resolve e todo pode pasar medio ano, e estar esperando tanto tempo nestes casos é moi complicado porque o vínculo cas nenas tamén se vai deteriorando. Isto non é unha propiedade que pode estar dous anos sen resolverse, as nenas van cumprindo anos e cambian", explica.
Ellas, afirma, son la parte que más le afecta de todo este proceso. "Téñoas moi presentes, levaban 9 anos indo a virme, indo de vacacións, á praia… e de repente ocorre todo isto. Teño medo a que pensen, xa non o que lles poida decir ou coaccionar a nai, pero que papá desapareceu, e que esa sexa a conclusión que quiten elas. O seu benestar emocional é o que máis me preocupa, eu son algo que lles falta e ó final lles crea un vacío".