La Comisaría de Policía Nacional de Lonzas, en A Coruña, fue la sede este jueves de un homenaje a los miembros del cuerpo que fueron víctimas de terrorismo en Galicia. El acto contó con la presencia de diversas autoridades como el delegado del Gobierno, Pedro Blanco, la subdelegada del Gobierno, María Rivas, o el jefe superior de Policía de Galicia, Ramón Gómez Nieto.
Pedro blanco reconocía "o sacrificio máximo destes profesionais: o de dar a súa vida no exercicio da súa profesión e na defensa de España", añadiendo que "se hoxe vivimos en democracia e co grado de liberdade e tranquilidade do que desfrutamos, é polo esforzo de todos, pero en especial das Forzas e Corpos de Seguridade do Estado".
El delegado del Gobierno en Galicia quiso tener también unas palabras de cariño con las familias de las víctimas, señalando que "se ben a súa perda non ten consolo, si conta co agradecemento infinito dunha sociedade que agora vive en paz grazas á súa labor e á súa entrega". Además, aprovechó para recordar que Galicia es la tercera comunidad autónoma más segura de todo el territorio nacional, situada también entre las mejores cifras a nivel europeo.